Спільні покупки рушників: правила та умови

Спільні покупки — це спосіб, за допомогою якого сотні людей в Інтернеті вже сьогодні економлять власні кошти на придбанні товарів і паралельно заробляють, допомагаючи іншим економити.


Схема ринку для будь-яких товарів виглядає наступним чином:


1. Оптовий продавець (великий склад або виробник) продає роздрібному магазину велику партію товару за вигідною оптовою ціною.

2. Магазин ставить свою націнку і продає товар покупцю, тобто Вам. При цьому до націнки входить зарплата продавців, вартість оренди, податків і нової машини директора магазину.


Звичайно, набагато вигідніше купувати безпосередньо у оптового торговця, оминаючи при цьому роздрібний магазин. Але існує проблема! Оптові торговці і виробники продають товари тільки великими партіями (наприклад, щоб купити рушники за оптовою ціною, треба замовити мінімум 6 штук). Ось це і стало причиною виникнення спільної закупівлі. Наприклад, Вам потрібні 2 рушники, Вашій подрузі Марині — один, а Олі — цілих три. Ви домовилися з подругами, оформили замовлення на сайті, отримали 6 рушників — і роздали дівчатам. І вам, і їм вигідно та приємно — усі заощадили завдяки оптовій ціні.

Як заробити на спільних покупках?


Завдяки Інтернету, коло нашого спілкування не обмежується десятком-другим близьких подруг. Оголошення про збір спільної закупівлі можна розміщувати на улюбленому форумі, у групі Вконтакті, у профілі Однокласників — тобто у будь-якому місці на просторах мережі. За проведення спільної закупівлі організатор виставляє певний збір — наприклад, 15% від вартості товару. Цей збір набагато менший, ніж роздрібна націнка магазину, яка іноді досягає 300%.

15% за організаційну діяльність можуть становити істотний плюс до Вашого щомісячного бюджету. Єдиний ризик — це неоплата замовником заявки. Для уникнення цього ризику можна виставити умову спільної закупівлі — ви замовляєте товар тільки після переказу коштів від усіх учасників процесу.

Питання, які часто виникають у організаторів спільних закупівель


Спільна закупівля — процес, у якому бере участь декілька людей. Ми намагаємося по максимуму задовольнити потреби наших клієнтів, тому оперативно відповідаємо на будь-які питання в онлайн чаті або по телефону. Також просимо Вас при організації закупівель прочитати відповіді на поширені запитання.


  1. “Нам потрібно 5 рушників однакового кольору.” Дорогі клієнти, упаковки рушників формуються на фабриці. У одній упаковці зазвичай декілька кольорів. Варіанти кольорових рішень ви можете уточнити по телефону. Якщо вам потрібно 6 рушників однакового кольору зверніть, будь ласка, свою увагу на категорію Рушники для готелів.

  2. “Наявність товару.” Ми по максимуму оперативно слідкуємо за актуальністю товарних позицій. Але, на жаль, іноді трапляється ситуація, при якій ви о 8 ранку, наприклад, замовили товар — а наш менеджер обновив наявність тільки через годину. Тому ми завжди уточнюємо всі нюанси під час телефонного дзвінка.

  3. “А можна взяти 3 рушника по оптовій ціні, якщо в упаковці 6?” На жаль, оптові ціни дійсні тільки від 1 упаковки.

  4. “Я хочу замовити тільки 1 упаковку кухонних рушників.” Без проблем, якщо вартість цієї упаковки більша за 300 грн. Сума мінімального замовлення на сайті складає 300 грн.